Minisar på besök

I dag hade vi en förskoleklass på besök, vi höll i olika idrottsaktiviteter och det var uppskattat. Min grupp hade hand om motoriken, gå som elefanter m.m. Sjukt goa pluttisar :) Sjukt go kurs om man vill bli idrottslärare, bästa kursen/kurskamraterna nånsinn. Rekomenderar starkt!!!

Sen körde vi racketsport på eftermiddagen i skolan, sen gymmet hemma :)

I morgon ska jag jöbba på en skola i Borås och en annan på fredag.
Får passa på när man är ledig! Puss & Kram

Häärlig dag

Dagen har spenderats med mammsen i Varberg. Först en tur på stan, lite shopping och lunch, sen hälsade vi på mormor.

Ser inte alls trött ut... haha god ost- och skinkpaj på "blå dörren" i allafall :)

Borta bra men hemma sååå bäst

Åh älskar att vara hemma, ledig idag dessutom. Det behövdes efter fjällveckan :)

Städat, tvättat och sprungit runt på stan efter mer grejjer till lägenheten m.m. Börjar att se hyfsat ut här, men inte klar än.

Fått höra av gästerna Emma och Martin, som var här på kvällsmacka, att det tydligen var svårt att hitta hit och att komma in utan kod. Jobbigt om man lämnar mobilen hemma och inte fått koden till huset, haha men men dom fick ropa högt :)

Bjuder på ett smakprov, på grund av "har inget bättre för mig", bild tagen nu från den mysiga soffan :) I morgon blir det Varberg!! Hade goooit :)

Götte gäng

Mobilbloggar lite i bussen, på väg hem från fjällen. De flesta andra sover men jag har ju änna lite svårt för de dårå :) fyfan sikken toppenvecka. Känns konstigt att inte äta frukost med lilla "snuskfamiljen" i morgon.

Fjällen i morgon

Uppe med tuppen även idag!! Packar och grejjar i lägenheten.

I morgon går bussen, med ett roligt kursgäng, upp till bruksvallarna/ramundberget för en fjällutbildning.

Bag in boxen är nerpackad, de ska va gött å leva ;) Hejsvejs!

Men våren, kom tillbaka!!

Hade härliga vårkänslor igår, som alla andra hoppas jag :)

Jobbade först i receptionen och bara längtade ut till det fina vädret. Åkte hem och åt lunch, tog på mig solbrillorna och åkte ner till stan och köpte ännu mer inredningsgrejjer till lägenheten. Sen kom Ida och hälsa på, fikade på balkongen m.m. Riktigt mysigt!!

Jobben rullar in som de ska. I morgon ska jag jobba på förskola i Borås och i måndags var jag på fritids. Roligt roligt :)

Grekland bokat

Vaknade klockan åtta, satte på datan och bokade en resa! Nån jävla blandning mellan rastlöshet och impulsivitet.

Tror att Martin blev både glad och förvånad när han fick ett sms, där det stod typ bokat och klart. hihi full of surprises ;)

4+ stjärnigt hotell i Grekland, i Juni! :) Blir nog skitbraaaa

Släkten är bäst

VI NJUTER av sambolivet i vår nya, mysiga lägenhet!

Tack till våra kära familjer som bar flyttlådor, snickrade, sydde gardiner m.m,
i helgen! Ni är absolut bäst :)

Vill inte alls vara i skolan eller jobba, bara vara hemma och njuta :)

Allt för min syster

Helgen har varit stressig men rolig :)

Kalas, innebandy, shopping, utgång med brudarna på X&Y (killarna dök upp senare iof), packat i flyttkartongerna och Bio (Phuket) m.m.